Devetog marta hiljadu devedsto pedeset i devete Rut Handler dizajnirala je modnu lutku nazvanu Barbie po njenoj voljenoj ćerki Barbari.  Maka me gleda kao da sam luda. U sobi smo. Svuda oko nas su plišani medvedići, koale, kućice za lutke, igračke iz kinder jaja, ali i gumeni Štrumfovi. Gledam u dve lutke. Jedna ima savršene proporcije tela, a druga je glavata. Objašnjavam svima da se devojke ugledaju na tu sad već prastaru Barbie.  Maka me i dalje gleda kao da sam luda. Taj crno- beli zebra kupaći kostim koji imam u ormanu bilo je jedino odelo gospođice Barbie hiljadu devedsto pedeset i devete.  Treba da budem Barbie, mislim. Maka me gleda kao da sam luda. Oblačili bi me poznati dizajneri kao što su Vera Wang, Calvin Klein,  a nosila bih i cipele Christian-a Louboutin-a.  Mnogo je dobro biti Barbie. Njena plava kosa je prelepa i nikada nema izrastak, ona može da ne jede ceo život i da ne dobije anoreksiju. Ona je rođena savršena. Zagledam se o njene divne plave oči i zamišljam Maku sa petnaest godina koja izgleda kao barbika.  Stresem se. Pogledam Maku. Super, ima kratku smeđu kosu i nosi farmerice. Predlažem joj da se igramo Ratova zvezda. Pristaje. Želi da bude Joda, učitelj. Pogledam je opet. Hvala ti bože što ne želi da bude neka lutka. Nastavljam da joj pričam lekciju broj dva. Dve hiljade i prve godine rođena je nova zvezda tržišta, gospođica Bratz, glavata, fansy tinejdžerka, uvek našminkana, sa krznom svuda po sebi i divnom bujnom kosom, uglavnom kovrdžavom. Maka u svojoj kolekciji ima Super Bratz lutku, najmoćniju od svih. Ponekad žali što nema Kena.  Nekoliko godina kasnije, na presto će doći ovo glavato čudovište koje ističe svoju seksualnost svojim provokativnim oblačenjem i poput Barbie stvara kontroverze o njenoj stvarnoj svrsi i načinu na koji utiče na mlade devojke koje su tek počele da primećuju novine na svome telu.  Maka me gleda kao da sam luda. Možda i jesam. Šta ona zna, ona hoće da bude Joda.  Endi Vorhol slika svoju Barbie hiljadu devetsto osamdeset i pete. Ali ništa to ne vredi. Bratz dve hiljade i šeste drži četrdeset posto tržišta.  Pitam ostale devojčice da li bi htele da se igramo Ratova zvezda. Pristaju. Bratz i Barbie konačno završavaju zajedno u kutiji pored Vini Pua i gumenog Supermena sa plastičnim plaštom. Kažem Maki da volim lutke. Ona me gleda kao da sam luda. Što bih lagala? U mojoj sobi sedi jedna Barbie i podseća me na detinjstvo.  Pita me da li mi se sviđa Bratz beba. Razgoračim oči. Kažem joj da sam Čubaka. Smeje se.

