To telo,

Beživotno i samo

To nije moje telo.

Ta krv u snegu.

To nije moja krv.

Ti beli dani

Te bele noći.

To nisu moji dani, to nisu moje noći.

Krovovi kuća- tuđi.

Sad kad gledam svuda

A ne vidim ništa

To je omča oko moga vrata.

To je moja duša.

Zar mogu da odem?

Kuda? Kamo?

Taj korak što zateže kanap

Taj korak koji pravi poplavu

Vene i modrice jada

Ključala krv.

To nije moj korak.

To nisu moje vene.

Rečne vode. Mutne i spore.

Ruke, moje, a daleke.

Brazde.

Plava koža i plavi bol.

A oči, tamne, jedine.

Suzne i ogromne.

Zar plačem zbog drugih?

To nisu moje oči.

To nisu moje suze.

Ti beli dani

Te bele noći.

To nisu moji dani to nisu moje noći.

Putovanje nakraj sveta.

U izmaglici svega i ničega.

Putovanje u kojem niko ne sneva.

Jer san više nije san.

Jer život više nije san.

Crveno je i lepljivo.

Neshvaćeno je i odbačeno.

Ta sova što hukće.

To nije moja sova.

Ta pesma nepoznatih

To nije moja pesma.

Taj cvet što klija.

To je moj cvet.

To je moj cvet.

Čujete li?

To je moj cvet.

 

 

